Otevřít si salón krásy chce hodně velkou odvahu. Ale je to taky začátek úžasného dobrodružství. Pokud budete šikovní, můžete si vytvořit dobré jméno a zástup loajálních, spokojených zákaznic. Jenomže pro takové věci je třeba něco udělat. Dnes nestačí jen vyvěsit venku ceduli s nápisem, že berete nové zákaznice, nebo máte akci na sestřihy pro ženy. Ne. Dnes je třeba do propagace vložit úsilí a srdce.
Co může posloužit jako dobrá propagace pro salón krásy?
Webové stránky
Naprostým základem pro vás budou webové stránky. Měly by být přehledné a designem ladit k vašemu salónu a stylu, v jakém ho vedete. Na webových stránkách by se měly vaše zákaznice dozvědět vše podstatné. Kde vás najdou, kontakt na vás, provozní dobu a také ceník a nabídku jednotlivých služeb.
Sociální sítě
Propagace přes sociální sítě je velmi účinná. Proto se i vy se svým salónem připojte na sociální sítě. Na Instagramu můžete třeba zveřejňovat fotky s výsledky své práce, na TikToku zase krátká zábavná videa, nebo proces proměny vaší zákaznice.
Recenze
Požádejte zákaznice, aby zanechaly recenzi na vaše služby. Nejlépe na Google stránkách, jelikož dle průzkumů právě těmto recenzím lidé věcí nejvíce. Sdílejte poté jejich recenze na sociálních sítích a na webu. Recenze zákazníky ohromně ovlivňují.
Reklamní předměty
Nechte si vytvořit reklamní předměty a rozdávejte je. Potřebujete přeci svůj salón dostat do podvědomí okolí! Nechte si vytvořit reklamní kosmetiku s potiskem loga a jména vašeho salónu a ze začátku je třeba dávejte zákaznicím jako poděkování za to, že využily vaše služby. Nebo o ni uspořádejte soutěž na sociálních sítích. Nebo je prodávejte za symbolický příspěvek u sebe v salónu. Možností je mnoho.
Navažte spolupráci
Spolupráce s podniky ve vašem okolí je krok správným směrem. Můžete navázat spolupráci třeba s fitness centrem, svatebními agenturami a podobně. Vyměňte si propagační materiály a navzájem je nabízejte svým zákazníkům.