Vaši zákazníci kvalitní balení zásilek jistě ocení

Když si chcete zákazníky ke svému obchodu ještě více přitáhnout a ne je odradit, tak byste jim měli vycházet vstříc po všech stránkách. Tedy nejen v tom smyslu, že jim prodáte kvalitní zboží za výhodnou cenu, a případně jim nabídnete ještě další výhody navíc, ale také tím, že takové objednané zboží, které zasíláte poštou, kvalitně zabalíte, aby na místo k adresátovi dorazilo v perfektním stavu, tedy tak, jak jste ho původně odeslali.
Ač to může znít jako naprostá samozřejmost, tak pravda je, že to tak na světě úplně nefunguje. U mnoha prodejců ano, ale u dalších ne, třeba i proto, že si tito prodejci vlastně ani neuvědomují, že jejich odeslanému zboží cestou hrozí nějaké nebezpečí. Takže riskují, že si u nich nespokojený zákazník příště nic neobjedná.
prodej online.jpg

A jak by mělo vypadat takové ideální balení?

Ideální balení by mělo zajistit několik základních požadavků. Mezi ně patří třeba to, že se takto zabalenému zboží v první řadě vůbec nic nestane. A to i v případě, že se cestou k bydlišti adresáta setká třeba s povodněmi anebo se sněhovou chumelenicí anebo třeba s nezodpovědnou přepravní společností, která balík nechá ležet někde ve vlhkém skladu.
Nicméně ideální balení by mělo myslet také na soukromí zákazníka. V žádném případě by proto nemělo dojít k tomu, aby všichni okolo počínaje doručovatelem pošty a konče všemi sousedy věděli, jaké zásilky k vám chodí.
Ovšem dokonalé balení je i takové, které vám šetří náklady na dopravu. Třeba tím, že balík neobsahuje přebytečný vzduch, je lehký a jeho rozměry významně nepřekračují rozměry obsahu.
nákup přes počítač.jpg
A přesně takové jsou poštovní plastové obálky https://www.2pack.cz/obalky/plastove-obalky. Jsou ve všech směrech výhodné jak pro adresáta, tak pro odesílatele a je naprosto jisté, že ani jednoho z nich při přepravě nezklamou. A navíc je můžete nakoupit s výhodnými množstevními slevami.